Vilka vi är

Vi är två systrar som här kommer tipsa om allt möjligt. En sjuksköterska och en ekonom. Vill du ha tips på något gott att äta, något trevligt ställe att besöka, något roligt att köpa? Landa då här ibland i din vardag, för här kommer informationen och fantasin förhoppningsvis att flöda.

fredag 6 mars 2009

Miljömärkt disktrasa

På formex nu i januari besökte jag Växbolins monter och fastnade för deras miljömärkta linprodukter. Blev ett köp av en disktrasa efteråt. Disktrasan är lite ruggig i strukturen, perfekt när man ska torka bort något som sitter lite hårdare, den absorberar bra och den är snygg (finns i flera färger). Den går att tvätta i 60 grader och läggs på komposten när det är utsliten. Kostar runt 80 kr i affären, lite dyrt kanske, men jag tror att den blir billig i längden! Jag väntar nu på att min moster ska få in den i sin affär att jag kan inhandla fler och byta av med!

Bild: Privat

1 kommentar:

  1. Hej! Va kul att du är med och tävlar och vilken fin länkplats jag fick på sida! Jag önskar dig lycka till!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera